O camiño das estrellas

18 de Setembro do 2021

A Santiago coa Fundación Dorzán

A Fundación Dorzán organizou unha pequena etapa do Camiño de Santiago na que participaron vintecinco usuarios, acompañados de quince coidadores, das residencias Domusvi en Barbadás, Ourense, Pereiro e Barra de Miño.

Un tramo de cinco quilómetros da camiño francés foi a ruta deseñada por Alberto Cacharrón, para uns "peregrinos por un día" que viviron o día coma se partiran de Roncesvalles.

Despois de dúas horas de lenta camiñada pola beira do río Sarela, cada un ao seu ritmo chegou á Carballeira de San Lourenzo onde recuperaron as forzas antes de dirixirse á praza do Obradoiro, á catedral, á Porta Santa e remataron o día na sede de a Obra social de Abanca onde recibiron o Compostela.

Unha experiencia inesquecible chea de emoción e sentimento, reflectida sobre todo nos rostros dos "peregrinos" á súa chegada á praza do Obradoiro, que despois de ano e medio sen poder abandonar os seus centros gozaron dun día único e diferente que todos quedaron dispostos a repetir.

02 de Outubro do 2021

IV Concruso "Novos e Maiores"

09 de Marzal do 2021

Convenio Cáritas - Fundación Dorzán - 2021