Ayuda y Asistencia para la Tercera Edad

Somos una institución privada sin ánimo de lucro creada para mejorar la calidad de vida de las personas mayores.

{txt_nombre} {txt_nombre} {txt_nombre}

DESDE 2001

Benvidos á Fundación Dorzán

A Fundación Dorzán é unha institución privada sen ánimo de lucro que ten por obxecto cubrir necesidades sociais no colectivo da terceira idade, con especial relevancia nas accións de axuda e asistencia, co fin de mellorar a calidade de vida e o benestar social das persoas maiores.

Para a consecución dos seus fins proxecta as súas actividades en diferentes áreas de actuación.

Sei que o que hoxe comeza é para unha gran obra e sería a miña maior ilusión vela terminada en vida, xa que sen nada vin a este mundo e sen nada me penso ir.

Dª Elena Mercedes Blanco Corral

(Presidenta de honra)

Área benéfica social

Axudamos a persoas maiores con necesidades mediante a atención e estancia na Residencia Xeriátrica.

Área formativa

Promovemos cursos para a formación de técnicos do sector socio-sanitario ou xerontolóxico.

Área divulgativa

Fomentamos o coñecemento de apectos sanitarios, sociais ou xurídicos para axudar aos maiores e ás súas familias.

Área de investigación

Colaboramos con proxectos de investigación para mellorar a calidade de vida das persoas maiores.

163 PRAZAS

Residencia de maiores Ourense Barbadás

O noso compromiso

Contribuímos á atención e estancia na residencia xeriátrica daqueles maiores que, por falta de medios ou dunha rede social de apoio, non poden acceder a esta prestación.

Ademais colaboramos con outras institucións sociais na procura de mellorar a calidade de vida neste amplo colectivo.

FUNDACIÓN DORZÁN

Últimas novas