BECA Fundación Dorzán 2017

En colaboración coa Universidade de Vigo-Campus de Ourense, convócase  a primeira edición da “Bolsa Fundación Dorzán” 2017, co obxecto de facilitar  apoio económico para a realización dun traballo científico na área de atención ás persoas maiores, a xerontoloxía ou a xeriatría.

O ámbito da convocatoria esténdese a alumnos matriculados durante o curso 2016-2017 na Universidade de Vigo-Campus de Ourense e a persoal docente e investigador (PDI).

O prazo de presentación  da solicitude e a memoria explicativa do proxecto co que se pretenda optar á bolsa, finaliza o 16 de Junio de 2017.

A dotación económica do proxecto seleccionado ascenderá á cantidade global de 1.500,00 euros.

As bases da bolsa, así como a folla de inscrición atópanse dispoñibles na páxina web da Fundación Dorzán:

www.fundaciondorzan.org