Presentación BECA Fundación Dorzán 2018

No Campus de Ourense tivo lugar a presentación da Bolsa Fundación Dorzán 2018, destinada a financiar un proxecto de investigación centrado na área de atención ás persoas maiores, a xeriatría ou a xerontoloxía e dirixida á o alumnado matriculado durante o curso 2017-2018 na Universidade de Vigo – Campus de Ourense e ao persoal docente e investigador (PDI).

Virxilio Rodríguez, vicerreitor do Campus de Ourense e Secundino Vidal, vicepresidente da Fundación Dorzán, presentaron a segunda edición deste proxecto que ten como obxectivo fomentar a investigación de técnicas ou protocolos que axuden a mellorar a calidade de vida das persoas maiores e que poidan aplicarse con posterioridade noutros ámbitos.