2015 / Cursos

Data de celebración: do  5 de outubro ao 6 de novembro

Duración: 100 Horas

Nº de alumnos: 20

Actos de presentación e de clausura

Celebrouse un acto de presentación aos medios de comunicación que contou coa presenza de María Dores Neira (Vicepresidenta de Afaor) e Secundino Vidal Rodríguez (Vicepresidente da Fundación Dorzán).

O acto de entrega de diplomas celebrouse na residencia Dorzán-Geriatros  e contou coa presenza de José Manuel Solla (Director Residencia Dorzán-Geriatros), Angeles Branco (Presidenta de Afaor) e Juan Ramón Álvarez Branco (Presidente da Fundación Dorzán).