Finalizado

2021 / Concursos

IV Concurso

A Región e a Fundación  Dorzán convocan a 4ª edición do concurso "Novos e Maiores" que ten como obxectivo:
  • Poñer en valor a relación dos nenos e mozos cos seus avós ou as "persoas maiores" da súa contorna.
  • Concienciar e sensibilizar ao nenos respecto ao tema da vellez, o coidado e atención que precisan os maiores.
  • Fomentar as relacións constantes e regulares dos nenos adolescentes coas persoas maiores da súa familia.
  • Recoñecer e poñer en valor as boas prácticas para a integración das persoas maiores na familia e na sociedade.
  • Concienciar aos máis novos de que os avós son unha parte fundamental do núcleo familiar.
  • Inculcar aos máis novos a importancia e conveniencia de manter estreitos lazos cos seus avós, que ademais de xerar estímulos moi beneficiosos para ambas as partes axudan a consolidar e fortalecer as relacións familiares.
  • Fomentar a creación e expresión artística ou literaria dos alumnos.