Rúa Irmáns Villar, 11 Bajo - 32005 Ourense

ESP / GAL

III Concurso

III Concurso “Novos e Maiores”

O diario La Región e a Fundación  Dorzán convocan o  II Concurso “Novos e Maiores”  de debuxo e redacción, dirixido ao alumnado de educación primaria, educación secundaria e educación especial  matriculados en calquera centro de ensino da provincia de Ourense, así como ás persoas maiores de 65 anos.

Esta iniciativa ten por obxecto poñer en valor a relación dos nenos e mozos coas persoas maiores da súa contorna, fomentar o vínculo interxeracional de maiores e novos, e  sensibilizalos respecto da vellez e o coidado, atención e agarimo que precisan.

O prazo de presentación de traballos (debuxo ou redacción) comeza o 2 de outubro e finaliza o 9 de novembro de 2020.

A folla de inscrición e as bases do concurso poderanse obter nos apartado concursos da seguintes web:

concursos.laregion.es

www.fundaciondorzan.org