Proyecto SEAFOOD-AGE
A Fundación Dorzán foi convidada a participar nun proxecto europeo coordinado polo Consello Superior de Investigacións Científicas (CSIC) que ten como obxectivo a elaboración de alimentos de orixe mariña destinados a un envellecemento saudable.

Chamado Seafood-Age, este proxecto abrangue toda a cadea de valor alimentaria, desde a pesca ata o envasado e a etiquetaxe dos produtos. O estudo utiliza descartes de peixe, algas e outros ingredientes que se obteñen deles para elaborar un alimento listo para consumir.
O proxecto, financiado polo programa europeo Interreg Atlantic Area con tres millóns de euros, conta coa participación de 14 socios e 6 asociados de 6 países do Arco Atlántico: España, Portugal, Francia, Reino Unido, Irlanda e Finlandia.

As perspectivas indican que ao redor de 2040, o grupo de máis de 65 anos estará na franxa do 24% ao 45% da poboación das rexións do Espazo Atlántico. A desnutrición é un problema común debido principalmente aos cambios nos hábitos alimentarios, nas eleccións alimentarias e ás dificultades para preparar e comer.
O envellecemento saudable require unha dieta saudable e os produtos do mar proporcionan nutrientes esenciais que non sempre son accesibles para os adultos maiores. Coas súas valiosas propiedades nutricionais, os recursos mariños poden desempeñar un papel importante no envellecemento saudable. Non obstante, o uso eficiente e sostible dos recursos mariños supón novos retos.

O proxecto SEAFOOD-AGE é un esforzo transnacional conxunto destinado a crear solucións para un envellecemento máis saudable e unha economía circular no sector pesqueiro. Explotará a dimensión marítima das rexións do Espazo Atlántico e adoptará conceptos de economía circular para xerar produtos do mar listos para consumir para un envellecemento saudable, producir novos envases ecolóxicos e desenvolver unha etiqueta intelixente para mellorar a calidade, a seguridade e o mínimo desperdicio de alimentos

Procesos e produtos do mar eco-innovadores para un envellecemento saudable