2020 / Concursos

CURSO DE FORMACIÓN (10ª edición)

X curso "Atención especializada a enfermos de Alzheimer"

- Dentro da área de formación da Fundación Dorzán, impartiuse por décimo ano consecutivo do 9 de novembro ao 4 de decembro de 2020 un curso de formación teórico-práctica sobre atención especializada e coidados que precisan as persoas maiores dependentes.
- O obxectivo deste curso é promover a formación especializada para mellorar a calidade de vida das persoas maiores dependentes, ante a necesidade de axuda que presentan tanto estas persoas como as súas familias.
- O curso foi declarado de “Interese Sanitario” pola Consellería de Sanidade, e ao remate do curso entregouse un certificado de superación.
-Durou 60 horas lectivas.
- Foi aberto e dirixido tanto a profesionais, a persoas con familiares a cargo como a persoas que só querían formarse nesta especialidade.
- Tanto os módulos teóricos como os prácticos foron impartidos por unha psicóloga, unha auxiliar de xeriatría e un fisioterapeuta pertencentes á Asociación de Familiares de Enfermos de Alzheimer de Ourense (Afaor), entidade que conta cunha ampla experiencia e que goza de recoñecido prestixio neste sector.
- Temario
o Módulo I: "Introdución á enfermidade de Alzheimer"
o Módulo II: "Demencias, enfermidade de Alzheimer, tratamentos"
o Módulo III: "Complicacións físicas e psicolóxicas en enfermos de Alzheimer"